30.01.10

Triskel ... the other way

Endlich geschafft ..... dieser Anhänger von Alexargai stand schon viel zu lange auf meiner Wunschliste.
So kurz die Zeugnisferien auch sind, sie haben mir endlich die ersehnte Zeit geschenkt mein Vorhaben in die Tat umzusetzen. Da ich einige Perlen nicht direkt zur Hand hatte wurde die Anleitung von mir ein wenig neu interpretiert.

 
This pendant from Alexargai has waited way to long on my to do list.  Since the children got their school reports this friday we have short holidays. Short, but long enough to bead this pendant. To follow the original tutorial some beads were missing, so I replaced them and changed the tutorial to match my supplies.

Kommentare:

cristal perles hat gesagt…

Beautiful!

Anonym hat gesagt…

Oh, j'adore ta version.... merci pour tout et gros gros bisous
Alex