18.08.10

Endlich darf ich es zeigen, .....

denn das Geschenk hat das Geburtstagstagskind erreicht.
Ausnahmsweise habe ich mich einmal genau an die Farbangaben des Musters gehalten, und ich finde es hat sich gelohnt. Ursprünglich als Armband gedacht, habe ich ein paar Reihen weggelassen und das Band gerahmt. Das Ergebnis fand ich dann doch deutlich "männlicher".
Das Muster gibt es bei Monjka


This one was a birthday present. For the first time in my life I used exactly the colors suggested, and I am very pleased with the result. The pattern was created for a bracelet, but I thought this solution is much better for a man. The pattern is available at Monjka.


Kommentare:

Monjka hat gesagt…

thank you thank you thank you!!
the public is beautiful race in my picasa album with your blog address
I hope you do not mind!!
Congratulations !!!!!

Rosita hat gesagt…

Very nice idea. Also I have a bracelet by Monjka that I'll framed.
How did you do sewing?
Thank you.
Rosita

perlenmuster hat gesagt…

Hello Rosita,
thanks for your comment, what did you mean with sewing? I attached the beadwork with phototape to the background and used a passepartout before putting it behind the glass.

Rosita hat gesagt…

Thank you for the explanation, you are very kind.
Greetings.
Rosita